WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI W VILLA PALINKA

 

JAK ZAREZERWOWAĆ POKÓJ?
Rezerwacji można dokonać
– Online korzystając z udostępnionego na naszej stronie panelu
– Telefonicznie pod numerem +48 54 283 6880 , +48 692 490 162
– Faksem pod numerem +48 54 283 6880
– Emailem pod adresem: info@villapalinka.pl

Do dokonania rezerwacji wstępnej niezbędne są dane Gościa
– Imię i nazwisko
– Adres email lub numer faksowy, numer telefonu do kontaktu

Villa Palinka potwierdza dokonanie wstępnej rezerwacji poprzez przesłanie Gościowi stosownego potwierdzenia.
Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Gościa w formularzu całkowitą odpowiedzialność ponosi Gość. Bez podania danych osobowych (imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer telefonu) rezerwacja nie zostanie potwierdzona przez obiekt.

Potwierdzenie wstępnej rezerwacji Obiekt po przyjęciu od gościa wstępnej rezerwacji potwierdza ją pisemnie w uzgodniony sposób: email /faks / sms. W „informacji o przyjęciu wstępnej rezerwacji” wskazany jest sposób jej zagwarantowania oraz termin bez kosztowej anulacji.

Zadatek / przedpłata W formie przelewu bankowego, płatność kartą kredytową lub gotówkę na miejscu lub pobranie z karty kredytowej (na podstawie udostępnionych danych)Rezerwacja do czasu jej potwierdzenia kartą kredytową lub zaliczką (przelew bankowy, pobranie z karty) ma status rezerwacji wstępnej oczekującej na potwierdzenie do daty określonej jako „data potwierdzenia rezerwacji” – tę informację oraz sposób gwarancji podaje recepcja w informacji o przyjęciu wstępnej rezerwacji – telefon / email / faks. W niektórych przypadkach rezygnujemy z zaliczki – jest to wówczas wyraźnie określone w potwierdzeniu rezerwacji.

Termin wpłaty zadatku /przedpłaty 1. 30% wartości rezerwacji (jednak nie mniej niż równowartość jednej doby) za potwierdzenie rezerwacji
Rozliczenie za pobyt w obiekcie:

1. Karta kredytowa: akceptujemy większość kart kredytowych i płatniczych.
2. Gotówka
3. Voucher
Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym [paragon] lub fakturą vat.

JAK ANULOWAĆ REZERWACJĘ?
Jeśli pojawi się konieczność rezygnacji z przyjazdu należy wziąć pod uwagę pewne uwarunkowania obiekt nie może ponosić odpowiedzialności za okoliczności, które powstały po stronie gościa.
Aby anulacja była ważna powinna być zgłoszona pisemnie i powinna zawierać dane Gościa jak również dane do zwrotnego przelewu zadatku.
Warunki anulowania rezerwacji
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
– na 7 dni i więcej przed planowanym przyjazdem – pełny zwrot kwoty zadatku
– poniżej 7 dni przed planowanym przyjazdem – 50% wartości zarezerwowanego pobytu
– zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 24 h przed rozpoczęciem pobytu.

Skrócenie pobytu Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.

Rachunek bankowy dla przelewów: Nr konta: 18 1020 5200 0000 4302 0036 1972